17 decembrie 2012

Poate că...

Poate că nu reuşesc să dorm atât cât mi-aş dori... dar asta nu înseamnă că trebuie să fiu morocănos toată ziua.
Poate că nu toţi au puterea să-mi zâmbească... dar asta nu mă împiedică să le dăruiesc un zâmbet.
Poate nu sunt plătit pe măsura muncii pe care o fac... dar asta nu înseamnă că nu trebuie să-mi fac treaba aşa cum trebuie.
Poate că nu am bani pentru a-mi cumpăra ceea ce-mi doresc... dar asta nu înseamnă că nu pot trăi fără ele.
Poate că nu toţi mă tratează aşa cum mi-aş dori eu... dar asta nu înseamnă că trebuie să-i tratez cu aceeaşi monedă.
Poate că nu întâlnesc mereu oameni buni... dar asta nu înseamnă că nu trebuie să învăţ de la fiecare câte ceva.
Poate că greşesc... dar asta nu înseamnă că nu pot fi iertat. Şi viceversa.
Poate că nu tot timpul îmi place ceea ce văd în oglindă... dar asta nu înseamnă că trebuie să mă detest.
Poate că nu am parte de iubirea pe care o caut... dar asta nu înseamnă că trebuie să mă opresc din căutare.
Poate că nu voi găsi niciodată această iubire... dar asta nu înseamnă că voi înceta să mai sper.
Poate că nu-s toate lucrurile aşa cum îmi doresc... dar asta nu înseamnă că nu pot să fiu fericit.

Astăzi am din toate, dar nu suficient cât să întregească ceva! Gândul că aş putea fi pe deplin fericit mă sperie. Parcă totuşi, viaţa cu suişuri şi coborâşuri e mult mai palpitantă decât cea monotonă.
Am trăit destul încât să realizez că fericirea ţi-o faci singur! Tu deţii puterea, la tine este telecomanda vieţii! Din orice lucru poţi culege ceva frumos! Chiar şi cea mai adâncă ură poate să-ţi dezvăluie o parte frumoasă... tot ce trebuie să faci este să cauţi bine. Sunt momente care te doboară, dar ştiu că, atunci când te vei ridica, vei fi mult mai puternic! Tot ce trebuie să faci este să ai răbdare cu tine... căci, slavă Domnului, timp este berechet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu