24 ianuarie 2015

Joaca de copii nu e pentru oameni mari

        C-aşa a început totul: dintr-o joacă de copii. Şi, aşa cum doar ei ştiu să construiască ceva frumos şi curat, am construit şi noi ceva asemănător: ne-am acordat încredere reciprocă, ne-am împărtăşit secrete, am făcut schimb de zâmbete, toate acestea într-o sinceritate deplină. Până la un punct. Acel punct în care unul dintre noi a vrut mai mult decât era disponibil celălalt să ofere. Aici s-a terminat toată joaca, a dispărut inocenţa şi maturitatea, cu defectele ei, a preluat frâiele, punând regretul între noi.
Am fost suficienţi de deştepţi să ne dăm seama ce vrea unul de la celălalt, dar destul de proşti încât să credem că vom putea să ignorăm la nesfârşit ceea ce dorim. Nu vom pierde ceea ce ne obişnuisem să avem. Rămân toate mesajele trimise, schimbul de melodii, privirile pline de subînţeles şi multe altele. Să avem grijă de ele.
A început cu „gud morning” şi s-a terminat cu „noapte bună”. Să trăim cu convingerea că, pentru o perioadă, gândurile noastre vor staţiona în era „gud morning” - „noapte bună...”. Eu ştiu că aşa voi face. Da, cu siguranţă am rămas doar cu lucruri frumoase. Şi dorul de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu