16 iunie 2013

Pierdut printre gânduri

Cam aşa sunt acum. M-am pierdut printre rânduri, idei şi gânduri. Concepusem câteva cuvinte ce urma să le dezvolt într-un subiect interesant, să-l îmbrac în haine frumoase şi să vi-l servesc la ceas de seara. Dintre toate acestea, rămâne doar ceasul de seară. În rest, vor fi doar cuvinte fără nicio noimă pentru voi, având ca subiect doar unul de mine ştiu.
Sunt… nici nu ştiu cum să le numesc… chestii, întâmplări, veşti, informaţii pe care le primeşti şi care au un impact puternic asupra ta încât rămâi perplex. Starea de spirit pe care o ai ţi se schimbă la 180 de grade şi înmărmureşti. Unii reacţionează violent, alţii se izolează. Eu fac parte din categoria din urmă.
În acest moment mi se perindă prin gând, cu o iuţeală ameţitoare, toate greşelile pe care le-am făcut faţă de alţii, deopotrivă cu toate nedreptăţile îndreptate asupra mea. Totodată, încerc să găsesc o balanţă între toate acestea, motivându-mi greşelile făcute, căutând în acelaşi timp explicaţii pentru nedreptăţile altora. E acel moment în care eterna întrebare „DE CE?” îţi răsună gol în cap.
Trec să macin gândurile. Să înceapă războiul. Doar somnul are dreptul de a încheia armistiţiu. Poate nu va întârzia să apară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu