30 decembrie 2011

DRAGĂ MOŞ NICOLAE!

Îţi scriu şi eu acum, pe ultima sută de metri… pentru că am fost taaaaare ocupat în ultima vreme… şi sper să ai timp să te pregăteşti că să mă bucuri şi pe mine cu cadourile pe care le vreau!
Să ştii Moşule că am fost foarte cuminte anul ăsta... am făcut ore suplimentare la serviciu, mi-am ajutat colegii ori de câte ori au apelat la mine, nu m-am supărat pe părinţi şi nici nu i-am supărat, fraţii mei nu au depus nicio reclamaţie referitoare la mine (din ce ştiu eu...), nu am nicio datorie (asta-i culmea... dar jur că aşa e :D), chiria mi-am plătit-o la timp, pe fete nu le-am dezamăgit... toate astea ducând la concluzia pronunţată mai sus: am fost enervant de cuminte! Şi pentru asta îndrăznesc şi eu să-ţi cer ca, în noaptea asta, să nu mă uiţi şi să-mi aduci şi mie o locomotivă cu baterii Duracell (că am auzit că-s cele mai bune), 10 gume Turbo că poate reuşesc şi eu să-mi completez colecţia, o minge de fotbal şi... hai bre Moşule, pe cine păcălesc eu aici? Că de fiecare dată când îţi ceream să-mi aduci câte ceva, întotdeauna uitai să le aduci pe toate sau chiar aduceai altceva din ce-ţi ceream. În plus, m-am făcut şi eu mare acum, deci să trecem la lucruri mai serioase. Prin urmare, de la tine vreau aşa:
- un apartament cu minin 2 camere aici, în Timişoara;
- un Golf V. Dar dacă mă gândesc mai bine, adu-mi un Volvo S40;
- mai dă-mi un job bunicel (observi, nu zic foarte bun sau excelent) la o firma multinaţională şi multimilionară... în euro, desigur, în care să fiu şef, să n-am cine ştie ce răspundere şi să fie remunerat după ierarhia din firmă;
- pe lângă toate astea, să faci bine să nu uiţi să-mi aduci o femeie frumoasă (nu foarte frumoasă, că nici eu nu-s Făt-Frumos) dar care să ştie să gătească, să spele, să calce, să dea cu aspiratorul şi... mai important... să-i placă să facă toate astea... în plus, domniţa să fie iubitoare de sex, fără inhibiţii; aaaaa, era să uit: să urască shopping-ul :))
- în final, să-mi dai din astea, elementare: sănătate, linişte şi armonie în familie, iubire... cred că ştiai şi de astea, fără să-ţi fi spus.
Astea fiind zise, dragă Moşule, sper să-ţi fi plătit abonamentul sau că ăştia de la cablu să nu fi făcut vreo şotie şi să-ţi taie conexiunea la net ca să poţi onora cerinţele mele! Că de nu-mi aduci ce ţi-am cerut... e bai mare! Aaaaa, Moşule, era să uit: dacă n-ai loc să-mi pui toate cadourile în ghetuţe, le poţi lăsa şi în faţa uşii, numa’ să îmi dai de ştire... că lumea-i hoaţă şi mi le fură! Te aştept cu drag! :*
               Semnat, Adi! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu