30 decembrie 2011

LA REVEDERE 2011, BUN VENIT 2012!

    Final de an, prilej pentru analiză! Toţi facem asta: ce-am făcut bun/rău, ce-am primit/dat, ce-am cules şi cu ce ne-am ales! Iniţial, vroiam să fiu mai explicit în retrospectiva acestui an, dar am ales într-un final să optez pentru varianta scurtă pentru că aş deveni plictisitor cu toate nimicurile.
   2011 a fost un an echilibrat pentru mine, în general. Au fost suişuri şi coborâşuri... dar important este că toate astea au dat o medie ce m-a menţinut pe linia de plutire. Şi totuşi, dacă aş fi un analist corect, aş spune că am reuşit să trec anul peste această linie. De ce? Iată de ce:
- pe linie sentimentală: nu am reuşit să-mi găsesc fata (-1 la moral), dar am reuşit să-mi găsesc liniştea sufletească atât de mult căutată încât acest aspect nu mai e povară (+1); am cunoscut noi persoane, am socializat mai mult decât mă aşteptam (+1); în plus, am câştigat un nou prieten (dau +2, că merită acest aspect);
- pe linie financiară: n-am dat lovitura la loto (nici n-am prea jucat eu), dar nu am de ce mă plânge. Încă îmi pot permite să scot lumea la un suc din când în când, să savurez o pizza sau să-mi mai cumpăr o pereche de şosete (nici +, nici -);
- pe linie de serviciu: aici am avut ceva probleme, dar s-au rezolvat cu timpul. Mi-am schimbat locul de muncă (nu profesia) şi a durat ceva timp până m-am adaptat pe deplin la noile cerinţe (aici punem ca mai devreme: + cu – = 0);
- pe linie de sănătate: nicio problemă pentru mine, dar nici pentru cei dragi mie... deci +1;
    Dacă adunăm şi scădem, vedem limpede că dă pe plus.
   Şi, ca la orice bilanţ bine făcut, te lauzi cu ce-ai făcut, apoi prezinţi mai moderat greşelile făcute (eu n-am comis nicio greşeală :D – NOT TRUE), trasând măsuri şi sarcini pentru remedierea acestora pentru ca, în final, să-ţi propui obiectivele pentru anul ce urmează. Le-am făcut pe toate, iar acum să vă prezint obiectivele:
   Important pentru mine este că încep noul an cu moralul ridicat! Fără planuri măreţe, fără să-mi promit prea multe, fără prea multe iluzii. Doar unele vise, ca să pot spera la mai bine. Vreau să îmi îndeplinesc cu brio atribuţiile de serviciu, să fiu atent la nevoile celor din jurul meu şi nu în ultimul rând, să fiu mai atent cu mine!
   Pentru că-i final de an, ţin cu tot dinadinsul să vă fac şi eu o urare: fie ca în Cartea Anului 2012 să scrieţi că aţi avut parte numai de clipe frumoase, că aţi fost sănătoşi, veseli, plini de optimism, că aţi fost înconjuraţi mereu de oameni dragi vouă şi că norocul nu v-a ocolit!
LA MULŢI ANI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu