30 decembrie 2011

SCRISOARE CĂTRE MOŞ CRĂCIUN

Dacă pentru Moş Nicolae am ales să trimit o scrisoare ironică, unde adevărata dorinţă era ascunsă printre rânduri, pentru Moş Crăciun aleg să-i scriu din inimă, să-i transmit ceea ce îmi doresc cu adevărat, fără să fie nevoit să citească printre rânduri! Aşadar...
„Dragă moşule, nu ştiu cât de cuminte am fost, dar din punctul meu de vedere consider că nu am făcut boacăne prea mari! Tu, care le vezi pe toate, poţi spune mai bine ca mine dacă am fost sau nu cuminte pentru a-mi da cadou! Şi dacă m-ai întreba ce cadou să-mi faci, n-aş putea să spun că îmi doresc un anume obiect! Îmi doresc multe obiecte, dar nu prea sunt eu hotărât care ar fi acel obiect care să mă facă cu adevărat fericit! Aşadar, te las pe tine să mă surprinzi!
Ceea ce aş dori cel mai mult de la tine sau, mai bine zis, ceea ce m-ar mulţumi cel mai tare este să aduci fericire tuturor persoanelor care contează pentru mine... şi zic aşa pentru că, pentru a fi fericiţi, unora le trebuie bani, altora le trebuie o casă, o maşină, o plasmă, alţii îşi doresc copii, unii vor doar sănătate... de aceea mi-e greu să zic pentru fiecare în parte cam ce-şi doreşte. Prin urmare... pentru:
FAMILIE:
- Mama şi tata – sănătate!
- Dragoş şi Alina – o căsuţă a lor! (Alina îmi trimite mesaj pe fb că ea ar ar vrea o vilă cu piscină şi un Ferrari nou la scară – părerea mea că moşu’ o să moară de râs când o să citească asta)!
- Dan – fir întins şi Steaua să câştige Europa league şi campionatul; Luciana – un loc de muncă mai bine remunerat; Andreea – să aibă sănătate şi putere de muncă la şcoală!
- Laurenţiu – un job aşa cum visează; Daniela – mai multă minte; iar împreună să aibă parte de noroc, să scape de rată cumva :D
- Radu – o maşină nouă; Rodica – putere şi sănătate pentru a avea grijă de junior; pentru Radu junior – să fie el sănătos şi să aibă răbdare să crească maaaare, mare!
- Răzvan şi Giza – sănătoşi să fie, că în rest ştiu ei ce au de făcut!
- Moşica, Mădălin, Dorina, Oana şi Luca – nu prea ştiu ce şi-ar dori... aşa că tot sănătate să le aduci şi lor!
            PRIETENI VECHI... foarte vechi:
- Moshu şi Generalu’ – le doresc să-şi întemeieze o familie, că am obosit tot aşteptându-i. Moshu îmi zicea acum la telefon că nu prea îşi mai doreşte nimic, decât minte multă şi răbdare... aşa că, moşule, fă bine şi dă-i din astea, din belşug!
- Dragoş şi Marian – putere de muncă şi noroc! Ştiu că ei şi-ar dori altceva, dar moşul nu se bagă peste Cupidon!
- Alexandru şi Elena – putere de muncă, noroc şi un bebe mic, zic eu!
            PERSOANE SPECIALE:
- Anamaria (aka Dude) – sănătate maximă şi linişte sufletească!
- Anamaria (aka Măriuţa) – sănătate şi înţelepciune în noua viaţă!
- Adriana (aka Ciuky) – să-i surâdă norocul şi să-şi găsească un job pe sufletul ei!
- Ancuţa – vroiam să îţi cer pentru ea ceva ce-şi dorea foarte mult, dar am aflat că ai fost deja pe la ea, aşa că îi urez linişte sufletească şi putere de muncă!
- Claudiu şi Claudia – linişte şi sănătate!
      Cam atât moşule! Sper să nu-ţi fi cerut şi de data asta prea mult... nu vreau să mă ocoleşti şi anul ăsta! Îţi mulţumesc din suflet!”
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu