30 decembrie 2011

SĂ VINĂ TITANII

  Sunt ani buni de când am început să cresc, să-mi dezvolt simţurile, să învăţ să lupt cu oamenii mari... m-am antrenat intens pentru asta... şi am luat-o de jos! Pas cu pas, cu răbdare şi determinare, fără a sări peste vreo etapă. Baza antrenamentelor era formată, mai era nevoie de antrenor şi de peisaj. Antrenorii mi-au venit la momentele cheie, exact când a trebuit! Peisajul? L-am schimbat atunci când m-am plictistit de el! Şi am început lupta...
Am mai avut parte de uriaşi... unii dintre ei erau doar cu numele... au picat repede! Cei adevăraţi se văd de la distanţă, prin atitudine, limbaj, caracter... Le-am urmat exemplu. Le-am studiat mişcările. I-am urmărit în înfruntările dintre ei, căci atunci ai cel mai mult de învăţat... şi cu perseverenţă şi inteligenţă am reuşit ori să-i ocolesc cu eleganţă, ori să-i dobor. I-am ocolit pe cei de la care credeam nu am ce învăţa!
  Când m-am plictisit de ei, am încercat giganţi! Da, ei sunt esenţa vieţii de zi cu zi, ei sunt acele modele pe care ai dori să le copiezi! Am vrut să fiu ca ei, dar cine să te bage în seamă? I-am provocat!!! Provocarea m-a făcut să-mi descopăr resurse de care nu mă credeam capabil să le deţin... am început lupta... i-am studiat scurt, le-am citit intenţiile. Unele atacuri m-au culcat la pământ şi cu greu am reuşit să mă ridic... altele m-au lăsau perplex şi până să mă dezmeticesc s-a terminat farmecul luptei. Unii giganţi şi-au bătut joc de mine, mi-au râs în nas. Nu a contat, am ţinut să le fac întorc „favorul”, n-am vrut să le rămân dator. Am învăţat că orice stâncă se roade de apele ce o macină! Am tatonat terenul, am imitat alţi giganţi, le-am urmărit, le-am studiat fiecare mişcare... doar pentru momentul care va fi să vină... pentru când voi reuşi să dobor primul gigant.... şi am reuşit! Greu e începutul căci apoi... Cine sunteţi voi, giganţilor? Nu-mi mai este frică de voi! Veniţi şi provocaţi-mă!
  Acum? Acum sunt deja unul de-al lor! Lupt cu ei... zi de zi... încearcă să mă retrogradeze în liga inferioară! Dar ei nu ştiu că nu mai au cum să facă asta. E prea târziu... căci eu am decis să trec la liga superioară! LIGA TITANILOR!!! Cu ei, ai doar câteva şanse-n viaţă să îi atingi şi poate doar una să li te alături! Dar nu mă grăbesc, căci nu am nimic de pierdut, doar de câştigat! Căci aşa cum am reuşit să dobor giganţi, vreau să dobor şi titani... cu perseverenţă, niciunul nu este de fier, totul ţine să-i găseşti punctul slab! Şi îl voi găsi!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu