30 decembrie 2011

SĂ IUBEŞTI SAU SĂ FII IUBIT?

   Trecând printr-un moment de filosofie, am stat şi am cugetat atât de adânc încât am ajuns la această dilemă: Să iubeşti? Să fii iubit? Cum e mai bine? Ştiu, varianta ideală ar fi să iubeşti şi să fii iubit! Dar dacă nu se poate? Vă ofer acest exerciţiu de imaginaţie!
Şi imaginaţia mea îmi spune aşa: eu vreau să iubesc! Dar să iubesc atât de puternic încât să mă sperie şi pe mine! Mă gândesc că, dacă voi iubi aşa cum doresc să iubesc, ar fi aproape imposibil ca ea să nu îmi răspundă în aceeaşi măsură! Dacă voi face ceea ce ştiu că trebuie făcut pentru persoana iubită, nu are voie să nu mă iubească. Chiar de-ar fi ca la început să nu-mi răspundă cu aceeaşi monedă, într-un final va fi nevoită s-o facă! Căci nu poate fi atât de insensibilă la acest sentiment! Până şi cele mai dure pietre cedează în faţa stăruinţei apei... Aşa că, dacă va fi să aleg dintre cele două, cu siguranţă voi alege SĂ IUBESC!
   Şi parcă a-mi confirma această alegere, marele Constantin Brâncuşi zicea: „Iubirea cheama iubire. Nu este atât de important ca să fii iubit, cât să iubeşti tu cu toata puterea şi cu toata fiinţa!”

Un comentariu:

  1. Camd iubesc ma simt stapana unei forte incredibile;
    Cand iubesc lumea in jurul meu se deschide ca o cupola;
    Lumea mea se reduce la frumos;
    Bineintele e frumoasa reciproitatea,dar e mai frumoasa daruirea.

    RăspundețiȘtergere