25 ianuarie 2012

Cine-i persoana din umbră?

   Nu am căutat în mod expres să cunosc persoana de dincolo de calculator şi nici nu am vrut să îmi formez o opinie despre ea, nu înainte de a o cunoaşte... dar despre asta am mai scris în acest articol.
   Cu toate acestea, am o tendinţă nestăpânită în a-mi contura o părere la nivel imaginar despre acele persoane care au o popularitate imensă în mediul online fără a fi o persoană publică extrem de cunoscută. E foarte uşor să admiri o persoană care are succes! Admir aceste persoane care, din cvasinecunoscute, devin populare prin muncă, perseverând mereu pentru a-şi atinge scopul propus, indiferent de piedicile apărute! 
    Dar oare câţi dintre cititorii lor s-au întrebat care sunt sacrificiile pe care le fac pentru a avea succes? Cât timp din zi îşi consumă pentru a-i mulţumi... Cât suflet pun în tot ceea ce fac doar pentru a primi o apreciere în plus... Câţi nervi şi câtă stăpânire de sine trebuie să aibă atunci când se găseşte un cârcotaş care, în loc să-şi vadă de „ciorba” lui, aruncă vorbe grele, trivialităţi şi păreri neîntemeiate asupra muncii acesteia... Ce tărie de caracter să mai ai când, după o zi de lucru, trebuie să te aşezi în faţa calculatorului şi să începi a căuta resursele necesare pentru a-ţi întreţine „oaspeţii”... Cât de ordonaţi trebuie să fie cu timpul lor pentru a se împărţi atât mediului online cât şi persoanelor care îi înconjoară... eu asta apreciez la aceste persoane.
    Singurul motiv plauzibil, la care m-am putut gândi, pentru ca aceste persoane să continue munca pe care o fac este aprecierea celor pentru care muncesc atât! Iar dacă în fiecare zi se va găsi un nou om care să facă asta, eu cred că au tăria să continue!
Acest articol este dedicat persoanei din spatele pagini de facebook „Hohote”, cu care am avut plăcerea să schimb 2-3 cuvinte! Pentru ea, îi transmit câteva: Jos pălăria! Am o stimă deosebită pentru ceea ce faci! Felicitări şi ţine-o tot aşa, pentru că faci o treabă excelentă!

8 comentarii:

  1. Multumesc frumos:) Mandru m-ai mai gadilat:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce! Ceea ce am spus am si simţit! Nu au fost doar de gâdilat! :)

      Ștergere
  2. Cata dreptate ai Adi.... Superb!!! M-au emotionat pe mine cuvintele tale, cred ca pe Oana nici nu mai vorbesc... Felicitari din suflet!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept ziua cand cineva va scrie la fel de frumos despre mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deea, pentru pretul corect, iti dedic cele mai frumoase poeme :)

      Ștergere
  4. Imi pare rau ca nu ai incercat sa ma cunosti mai bine, poate ai fi avut de spus si despre mine cuvinte de lauda, penru ca nu m-au caracterizat niciodata cuvintele care mi le-ai atribuit...! Cu toate ca sunt o persoana mai introvertita, nu imi deschid usor sufletul( mai ales virtual), am si eu calitatile mele!:) eeee!!! asta e!!! Sper ca esti multumit de REUSITA ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avand in vedere ca nici aici nu te semnezi, ar trebui sa presupun ca ma adresez acelei persoane cu care am avut clinciuri odata. Prin urmare, iti spun ca nu inteleg de ce ai nevoie de laudele mele, iar cuvintele pe care ti le-am atribuit au fost spuse pentru ca ai reusit sa provoci indignarea mea (si nu numai) prin atitudinea si cuvintele pe care le-ai spus.
      Nu am nicio treaba cu tine, nu caut sa port batalii cu nimeni, nu sunt mandru atunci cand jignesc persoanele, cunoscute sau necunoscute!
      Prin urmare, ca sa fie limpede treaba, eu am dat uitarii toate cele si prin urmare imi cer scuze pentru cuvintele spuse! Daca accepti scuzele, bine... daca nu, asta este... supravietuiesc si fara iertarea ta! Sper sa ai acea atitudine pe care o astept de la o persoana cu bun simt si sa nu te mai amesteci in ceea ce fac aici, in online!

      Ștergere