26 ianuarie 2012

Dezavantajul de a locui singur


 
Cum timp de o săptămână beneficiez de publicitate MOoooCA la blog pe pagina Hohote, şefa m-a pus în situaţia de a scrie zilnic un articol pentru a nu mă face de ruşine celor curioşi. Aşadar, încep să intru în trepidaţii, să caut idei pentru un nou articol, pentru a putea să ofer ceva celor ce sunt curioşi! 


   Aseară, pe când înnebuneam tastatura, mi-am adus aminte că maşina de spălat îşi terminase programul de spălat şi că trebuie să scot rufele de acolo. Fug repede, ca nu cumva să nu pierd ceva „important” şi scot rufele, încep să le întind şi... dintr-o dată vine ideea!!! Iat-o:
   Eu, de fiecare dată când vreau să spăl la maşină, mă lovesc de o problemă serioasă. Da’ una mare de tot!!! Nu prea am cu ce umple maşina... decât în cazul în care vreau să bag la spălat toate ţoalele... bine, nu chiar toate, dar vreo 70% din ele tot ar intra. Deci, soluţia ideală ar fi ca să port toate hainele pân’ se murdăresc şi apoi să le pun la spălat, nu? Dar apare altă dilemă şi mai mare: a doua zi ce port? Soluţia ideală ar fi ca a doua zi să stau închis în casă şi s-a rezolvat totul.
   Ei bine, nu fac aşa. Strâng hăinuţele care necesită spălare, iar pentru a completa, ce credeţi că fac? Pun haine curate! Genial, nu? :)) 
   Deh, acesta este unul din dezavantajele de a locui singur! 

P.S.: Nu credeţi tot ce scrie aici! Maşina de spălat merge şi cu haine mai puţine în ea, da? :D

7 comentarii:

  1. :))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Dacă nu îmi spuneai tu, chiar că nu-mi dădeam seama! Mulţumesc! :)

      Ștergere
  3. Imi plac ultimele 3 randuri si P.S.-ul este epic daca pot spune asa.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi nah, mă gândeam să nu fie cineva care să facă precum zic! :D

      Ștergere
  4. ce tare ai fost!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mai e si faptul de a nu putea arunca vina pe nimeni! Frustrant1

    RăspundețiȘtergere