6 ianuarie 2012

Frică mi-e de părerile online

   Aţi avut vreodată tendinţa de a vă face o părere despre cineva pe care îl cunoşteaţi din online doar după ce postează pe facebook/blog? Sau după câteva cuvinte schimbate în offline? Eu m-am cam ferit de acest lucru... Bine, o mică părere îţi poţi face, după ce schimbi câteva păreri sau urmăreşti ce postează. Dar oare să fie asta adevărata imagine a acelei persoane? Eu n-aş paria prea mulţi bani pe asta.
  Poate aşa mi-e felul, dar sunt mai circumspect cu privire la persoanele din online... chiar şi după ce le întâlnesc de câteva ori şi fac unele schimburi de opinii. De ce aleg să nu etichetez cu uşurinţă? Pentru că am încercat odată să-mi construiesc o părere despre cineva, părere care nu prea s-a adeverit... adică, am fost eu reticent, dar nu suficient iar realitatea descoperită mi-a dat o lecţie. De atunci, am lăsat pe seama altora să-şi dea cu părerea şi l-am îmbrăţişat pe „Nu cunosc – nu vorbesc despre...”.
   Am văzut cum au început şi „ai mei”, virtualii, să-şi facă păreri despre mine: ba că-s romantic, ba că-s nebun sau mai ştiu eu cum... simplul fapt că postez pe facebook melodii romantice nu mă face neapărat romantic... dincolo de monitor, pot fi orice vrei tu să fiu? Îţi place să alergi? Sunt sportiv de performanţă, nu alta! Iubeşti ciocolata? Mno, eu nu prea mă omor cu asta, dar tu n-ai de unde şti asta iar pentru tine, cum să zic altfel? Îţi place un anume gen de muzică? Ce coincidenţă!!! Şi eu am aceleaşi gusturi... Orice îi place sufleţelului tău, din faţa monitorului nu mi-e greu să-ţi zic că-i place şi sufletului meu! Toate aceste potriviri durează până ajungi să cunoşti omul cu adevărat! După ce reuşeşti să-l surprinzi în ipostaze inedite, rămâi uimit că nu mai e persoana aceea pe care credeai că o ştii.
   Prin urmare, nu vă faceţi iluzii deşarte despre persoane pe care nu le-aţi cunoscut încă. Nici despre acelea pe care le-aţi cunoscut în viteză, printr-un schimb fugar de idei, pentru că nu prin asta poţi defini un om. Nu îţi ajunge o viaţă să cunoşti un om şi ai curajul să-ţi dai cu părerea de el doar după ce-ţi oferă el în online? Mare curaj ai!!!

3 comentarii:

  1. Foarte adevarat! Dar pt asta e nevoie de maturitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahahaahaaha.......:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere