1 ianuarie 2012

DORINŢE… la cumpăna dintre ani

   La cumpăna dintre ani se pun dorinţele cele mai arzătoare, se stabilesc cele mai îndrăzneţe scopuri, se şterge cu buretele tot ceea ce n-a fost bine şi se făuresc cele mai frumoase vise, cu speranţa că se vor împlini. Ei bine, eu, la cumpăna dintre ani nu am gândit aşa. Pur şi simplu am zis să fie sănătate! Pentru toată lumea! Şi, în plus, mi-am propus să... IUBESC!
    Ciudat ar spune unii, frumos ar zice alţii, normal ar mai zice unii. Şi totuşi, de unde această dorinţă? Eu nu iubesc? Iubesc, chiar dacă nu o arăt prea des sau, cum s-ar spune, în văzul tuturor. Îmi iubesc familia, îmi iubesc prietenii, îmi iubesc colegii de serviciu (bine, nu chiar pe toţi), iubesc animalele... îi iubesc pe toţi laolaltă şi pe fiecare în parte. Şi atunci, de ce această dorinţă?
    Mi-am pus dorinţa asta pentru că nu mai vreau să port ranchiună anul acesta! Vreau să-mi iubesc „duşmanii”, vreau să-i iubesc şi pe cei care mă „lovesc” şi pe cei care mă invidiază. Totodată, anul acesta vreau să-i iubesc şi pe cei pe care-i duşmănesc şi-i invidiez.
     Declar anul acesta ca fiind „ANUL IUBIRII”!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu